Elithoppare

Alla inlägg under september 2011

Av Ellinor Malmgren - 2 september 2011 15:56

hejsan! ;D


kom hem från skolan för en stund sedan... hatar verkligen att sluta kl. 15.10 på FREDAGAR!! ;P Har packat lite kläder och sånt för nästa vecka åker jag till Danmark ;D Ska tävla Baltic Cup med Gullis :)<3


Bloggar mer ikväll! Elsa o Gullis ska tömköras, Mirre ska ridas och Gullis saker ska packas! Hejdå ;D <3

Av Ellinor Malmgren - 1 september 2011 19:09

hejsan :D


har ridit Elsa o Gullan idag! :D Elsa var suuuperfiiiin! :D red henne på banan och hon jobbade jättebra :D<3 fina Elsa <3 Gullis var superfin i början men kändes vääldigt staaark och pigg på slutet :/ Är så himla glad över att Mirre vill hoppa! :D Hoppade Mirre igår och han gick direkt över bommarna och det lilla hindret utan att titta :)<3 (Mirre har varit rädd för bommar väldigt länge) nu har han kommit över det :D dessutom så har han fått skor på sig ;) han har varit rädd för hovsalgaren innan x) <3 sååå duktig min lilla Mirre är <3


Ska äta Chicken Nuggets nu och sen ska jag göra NO läxa..;) ses! ;D


 

Monica..<3 saknar dig enormt mkt .. :/ <3 men jag vet att du har det superbra! :) <33

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards