Elithoppare

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Hööks (:

Av Ellinor Malmgren - 28 oktober 2011 19:54

heej :)


har varit på Hööks och handlat lite vinterkläder nu inför den kalla vintern! (: köpte thermobyxa, röd vinterjacka, mössa varma vinterskor och ngn reflexgrej (: reflexgrejer behövs verkligen nu när mörkret kommer..:/


skrittade ut Elsa efter jag var på Hööks och red sedan henne en stund på banan :) det gick kanske inte så där jättebra i början..hon ville inte riktigt som jag ville x) jobbade mkt med 8-volten och jobbade henne ganska mkt i skritten (: i galoppen så red jag typ bara på volten & fyrkantspåret ibland (; när jag hade ridit henne ett tag i galoppen så lossnade det bara! hon gick suuuper sen och hon var skitfin! finfina Elsa <3


imorgon ska jag åka ganska tidigt till stallet för att sedan ska jag & familjen till stan och äta lunch och handla lite kläder (:  förhoppningsvis åker vi till väla efter och kanske köper The Sims 3 Pets (a) <3


Elsapelsa <3

 

Gullanfjullan <3

 


haa det braa (yy)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Malmgren - 31 oktober 2011 22:27

heej..   www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se   ...

Av Ellinor Malmgren - 31 oktober 2011 22:11

heej <3   har kommit hem från Julle nu :) åkte till henne ca kl. 11.30 och då red vi och lite sånt (: jag red Bowser & Julle red Batte! Vi hoppade lite småstuds & småhinder <3 i slutet hoppade vi ngt skutt barbacka! x) haha <3 vi hoppade...

Av Ellinor Malmgren - 30 oktober 2011 17:15

heej <3   har kommit hem nu efter den långa dagen! :) Hopptränade Elsa & Gullan för Tobias idag! :D Gullan har jag väl inte mkt att säga om.. måste ta nya tag & se hur det går i Dagstorp nästa helg! :) Elsa var helt gudomligt fin <3 All...

Av Ellinor Malmgren - 29 oktober 2011 18:20

heej <3   har kommit hem från Helsingborg nu (: vi gick på väla först & handlade lite kläder ;) jag köpte ngn tjocktröja & ngn vanlig tröja :) köpte även en vinterjacka :D är inte den person som väljer i första hand att gå och handla kläder x)...

Av Ellinor Malmgren - 29 oktober 2011 12:25

heej :)   ska till stan nu och äta lunch & handla lite kläder! :) har ridit Elsa & Gullan (:   mer update sen när jag kommer hem!   haa det braa (yy)   ...

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards