Elithoppare

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Ellinor Malmgren - 10 oktober 2011 19:08

heej (:


har varit inne i duschen nu och snart ska jag äta och göra lite läxor :) Det var superroligt att rida Gullan igen efter 10 dagar <3 Red i 20 min skritt & trav :D Elsa gick mamma med (som jag sa innan). När jag ryktade Elsa i det andra större stallet (jag har Elsa & Gullis i ett fd. grisstall, ett litet men msyigt stall med 2 boxar) så blev hon typ kär i Pommes (en häst i stallet). Haha, söta Elsa! <3


ska äta nu, sen göra läxor och sen titta på Svenska Hollywood fruar (: haha, det programet är ju fööör roligt! x)


Fina Monica & jag i Åstorp <3 Saknar dej..<3

  Du hoppar underbart..         haha, du är världsbäst på att rulla dig..

Men du har det grymt bra! Du & Emelie passar såå bra ihop <3


haa det braa (yy)


 

Av Ellinor Malmgren - 10 oktober 2011 15:17

heej (:


kom precis hem från skolan :D guud, vilket tradigt o jobbigt väder! hatar regn. fattar kanske vrf det regnar..för Eriks fönsterputs har varit här och putsat våra fönster! det är inte lönt längre att dom kommer hit för det regnar ALLTID när dom har varit här xD måste träna på engelska glosorna som är tills på onsdag och NO-provet som är tills på fredag! :( när jag har pluggat lite så tänkte jag köra lite trackmania (: superskoj är det spelet!! men så bar går det inte för mig :P


när mamma kommer hem så åker jag till stallet :) Ska rida Gullis en sväng i detta oväder! :/ Elsa får mamma gå med ;P Mirre får vila idag när det är sånt här väder..(;


haa det braa (yy) (i detta fina vädret) :P <3


 

Av Ellinor Malmgren - 10 oktober 2011 07:38

heej :)


skola idag då ;P äter frukost nu och sen går jag till skolan.. slutar kl. 15.10 :P när jag kommer hem ska jag byta om och ta ngt litet att äta och sen ska jag ut till stallet och mocka och fixa stallet och sen jag ska rida Gullis & Mirre idag (: Elsa får ut och gå en runda för att hon hopptränade igår! :)


Måste avsluta nu..ska duscha! seees <3


 

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards