Elithoppare

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Ellinor Malmgren - 27 oktober 2011 20:28

hajj på daj ;P


red Elsa & Gullan på banan idag! (: det gick super med båda! :D

hoppade lite studs med både och dom var jätteduktiga <3


ungefär så här såg det ut x) (bilden nedan) inte speciellt snyggt! haha xD men dom där 4 bommarna med kryss på sidorna ska försetälla en liten studs (: och sen red jag över en bom (den som ligger i mitten av ridbanan) och red på en volt och travade och galopperade över den och sen fortsatte jag över studsen osv. Elsa blev väldigt avslappnad av denna ''övning'' för efteråt så var hon supermjuk och hon gick jättebra i galoppen <3 Gullan var pigg men studs är bra för henne för att hon ska lära sig att inte springa igen hindrerna x) haha! okej, det gör hon inte mkt men ibland blir hon lite fööör pigg! :D men bra gick det iaf ;D

fintfint jag ritar, jag vet :D haha, not.

glöm inte att det går fortfarande att ställa massa av frågor! :D


haa det braa (yy)

 

Av Ellinor Malmgren - 27 oktober 2011 20:22

heej (:


nu kommer det mer svar!! :D


Kommentar till frågestund!
 
Ingen bild

En som känner Elli ! :D

Torsdag 27 okt 15:43

Hallå ! :D<3
Jag tänkte ställa lite frågor :)<3
1. Vilken är din favroit ras hos hästar? :)
2. Vilket är ditt favorit djur förutom hästar? :)
3. Vad vill du bli när du blir stor ? :)
4. Vem är din favorit ryttare? :D
5. Vad är din favorit klädsel ? =D <3


KRAM :D<3














hejhej (: <3

1. jag tkr mkt om welshar så jag antar att det är det x) <3

2. hundar & katter! (:

3. hmm..det vet jag faktiskt inte xD men jag vill vara ryttare iaf! :D

4. Rolf-Göran Bengtsson & Angelica Augustsson! :D

5. jag vet inte ;P har ingen speciell klädsel! x)


kram :D<3


fråga på nu! :D


haa det braa (yy)

 

Av Ellinor Malmgren - 27 oktober 2011 14:21

Hej! :)
 
tänkte svara på ngn fråga (: <3
 
Kommentar till frågestund!
Ingen bild

Amanda

Torsdag 27 okt 12:43

Hejsan! Din blogg är grymt bra alltså!
Har några frågor:
1. Det finns en tjej som tävlar på nationell nivå, Alva vikström leijon. Tycker du att hon rider bra!
2. vilken av hennes ponnyer skulle du vilja ha?
3. Hur kom det sig att ni köpte Ellsa?
4. om du fick välja vilken maträtt som hälst vilken skulle det vara då?
kram<3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej Amanda!
här kommer svar på dina frågor:
1. har inte sett henne jättemkt men det jag har sett så tkr jag att hon är superduktig o rider jättebra! :)
2. hmm...även fast Hilma inte var hennes så skulle jag nog valt Hilma! tkr att det är en fin ponny <3
3. jaa..du, jag provade 3 andra c-ponnyer och av dom 4 så tycket jag bäst om Elsa <3 hon är så härlig! :D
4. tkr om dom flesta maträtterna x) men..typ fläskpannkaka eller ngn vit fisk! :)
 
kram <3
 
 
fråga på nu!! :D <3
 
haa det braa (yy)
 

Av Ellinor Malmgren - 27 oktober 2011 08:07

helluw..(:


tänkte ha en liten frågestund! svarar på frågorna ikväll, om jag hinner! :) fråga på nu <3



 


haa det braa (yy)

 

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards