Elithoppare

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Ellinor Malmgren - 25 oktober 2011 19:22

heej :)


har kommit hem från stallet nu! :)

idag så hade vi inget speciellt i skolan, bara vanliga lektioner (:

tränade Elsa & Gullan för Pia idag! superbra gick det :D Gullan var såå mjuk och fin och var superduktig på öppna o slutna i galoppen (: det gick jättebra att länga o korta henne och hon slog aldrig upp huvudet! :) Elsa går bara bättre o bättre :) men hon var skiiitpigg x) haha! 8-volten passar henne så bra (: gjorde den ganska mkt :D


måste duscha, äta & träna på spanska glosorna som jag har tills imorgon! tradigt men,men man lär sig ngt iaf! :D och efter det ska jag titta på DESPERATE HOUSEWIVES! :D<3


 


haa det braa (yy)

 




Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards