Elithoppare

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Ellinor Malmgren - 13 oktober 2011 19:13

Heej :D


Har kommit hem från stallet nu, usch vad kallt det börjar bli ute! :/ Red Elsa ngt varv i trav på gräsängen och sen en stund på banan :) Hon var såå mjuk & fin idag <3 Men väldigt pigg var hon ;D


Gullan red jag som vanligt skritt och trav på grusvägarna & gräsängen (: Så pigg hon var idag! :D när jag trvade henne så började hon bara helt plötsligt galoppera (: och det får hon inte, hihi ^^


Mirre red jag först ut en runda i skogen, Ida skrittade med barbacka på Bagge och sen red jag Mirre på banan! Han var pigg ute men blev lite seg på banan..:/ Hoppade han också och det gick bra ^^) Först tyckte han bara att bommarna var läskiga o fjantade sig lite men sen när han kom igång o fick upp galoppen så var han såå duktig <3 Fin lilla Mirre!


Ska äta nu & sen blir det träna till NO-provet som är imorgon! :O


haa det braa (yy)

 

Av Ellinor Malmgren - 13 oktober 2011 07:41

Heej <3


Har ätit frukost nu och sen ska jag gå till skolan (:

Idag ska jag hoppa Mirre lite :) Igår longerade jag han för jag hade ingen sadel till han just då när jag var uppe hos han ;) Elsa ska kanske ridas ut idag & Gullis ska ridas 20 min på grusvägarna & gräsängen (: <3


Måste gå till skolan nu!

Haa det braa (yy)


 

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards