Elithoppare

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Ellinor Malmgren - 20 oktober 2011 20:20

heej <3


nu är allt packat & klart inför morgondagens avfärd kl. 06.00 (:  imorgon får jag gå upp tidigt! :D men roligt kommer det bli <3


Gullan var superfin idag igen (:<3 Hon går superbra på detta bett, för er som undrar så rider jag Gullan på ett nova pessoa som jag bara har ridit med 2 ggr men det känns super! Elsa var såå fin idag <3 Hon var jättemjuk och gick bättre i galoppen, gjorde åttvolten ganska mkt med henne, den funkar super på henne!


btw. kommer inte kunna blogga förrens på måndag, då jag kommer vara hemma sent på söndag! (:


längtar efter att få träffa dig..<3

 

haa det braa (yy)

 

Av Ellinor Malmgren - 20 oktober 2011 14:06

heej (:


kom precis hem från skolan nu :) haft en bra dag :D NO lektionen var luuugnt den bästa (a) vi labborerade :)  vi tände eld på en magnesium bit och nrä den började brinna så blev elden blå/vit! haha, coolt! tyckte jag iaf (y) måste börja på SO läxan nu..ska skriva om Judendomen på ett stort svart (fråga mig inte vrf det är svart) papper x) ska redovisas på måndag! ;o


Ska rida Elsa idag, hopp lite studs <3 Gullis ska också ridas lite på banan :) Hon ska tvättas idag för imrogon åker jag till Enköpning med Gullan <3 Vann en kurs för Lotta Björe & Sylve Söderstrand på Jump Club när jag & Gullis kom 4:a i RPC-finalen :) Kommer bli superroligt <3


Ska även hälsa på världens bästa & finaste Monica på vägen <3

         


haa det braa (yy)

 

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards