Elithoppare

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

frågestund!

Av Ellinor Malmgren - 27 oktober 2011 08:07

helluw..(:


tänkte ha en liten frågestund! svarar på frågorna ikväll, om jag hinner! :) fråga på nu <3



 


haa det braa (yy)

 

 
 
Ingen bild

Amanda

27 oktober 2011 12:43

Hejsan! Din blogg är grymt bra alltså!
Har några frågor:
1. Det finns en tjej som tävlar på nationell nivå, Alva vikström leijon. Tycker du att hon rider bra!
2. vilken av hennes ponnyer skulle du vilja ha?
3. Hur kom det sig att ni köpte Ellsa?
4. om du fick välja vilken maträtt som hälst vilken skulle det vara då?
kram<3

Ellinor Malmgren

27 oktober 2011 14:19

hej! tack så mkt

 
Ingen bild

En som känner Elli ! :D

27 oktober 2011 15:43

Hallå ! :D<3
Jag tänkte ställa lite frågor :)<3
1. Vilken är din favroit ras hos hästar? :)
2. Vilket är ditt favorit djur förutom hästar? :)
3. Vad vill du bli när du blir stor ? :)
4. Vem är din favorit ryttare? :D
5. Vad är din favorit klädsel ? =D <3

KRAM :D<3

Ellinor Malmgren

27 oktober 2011 20:28

har skrivit svar på bloggen! (:
men vem är det ? xD är det matte eller freddie? x')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Malmgren - 31 oktober 2011 22:27

heej..   www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se   ...

Av Ellinor Malmgren - 31 oktober 2011 22:11

heej <3   har kommit hem från Julle nu :) åkte till henne ca kl. 11.30 och då red vi och lite sånt (: jag red Bowser & Julle red Batte! Vi hoppade lite småstuds & småhinder <3 i slutet hoppade vi ngt skutt barbacka! x) haha <3 vi hoppade...

Av Ellinor Malmgren - 30 oktober 2011 17:15

heej <3   har kommit hem nu efter den långa dagen! :) Hopptränade Elsa & Gullan för Tobias idag! :D Gullan har jag väl inte mkt att säga om.. måste ta nya tag & se hur det går i Dagstorp nästa helg! :) Elsa var helt gudomligt fin <3 All...

Av Ellinor Malmgren - 29 oktober 2011 18:20

heej <3   har kommit hem från Helsingborg nu (: vi gick på väla först & handlade lite kläder ;) jag köpte ngn tjocktröja & ngn vanlig tröja :) köpte även en vinterjacka :D är inte den person som väljer i första hand att gå och handla kläder x)...

Av Ellinor Malmgren - 29 oktober 2011 12:25

heej :)   ska till stan nu och äta lunch & handla lite kläder! :) har ridit Elsa & Gullan (:   mer update sen när jag kommer hem!   haa det braa (yy)   ...

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards