Elithoppare

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Ellinor Malmgren - 7 oktober 2011 21:33

Heej ^^ <3


Sitter här och gör typ ingeting..;P Lyssnar på idol, orkar inte titta x) aja, iaf så var jag med Julia & Nikki idag ^^:P Vi hoppade lite själva i ridhuset och sen red vi, jag red Bowser!


Funderar på att publicera detta inlägg och klicka ned fönstret och inte stänga av datorn (haha) och gå ner och (titta) på idol x) <3


 

Av Ellinor Malmgren - 7 oktober 2011 09:38

Hej :)


Fick en fråga om vem Elsa är och vem som äger henne och vem som äger Sukke så jag tänkte göra ett inlägg så ni vet det! :)


Elsa är min nya ponny :) En c-ponny som heter Ice Crystal och reds innan av Kajsa Karlsson. Hon är ett sto, 11 år och supergullig <3 Jag har redan kvalat till MSV B med henne. Men jag & Elsa kommer att ta det lugnt ^^ <3 Bild på Elsa finns längre ner!


Sukke ägde jag inte, han hade jag för at försöka kvala han till ungponny SM i November. Men han var till salu under tiden jag red han ;) Så det var en familj som var intresserad av han och köpte han och familjen som ägde han kom och hämtade han och nu är han hos en ny tjej och har det säkert jättebra! Mer vet jag inte ;P


Och sen så Monica är tyvärr såld..:/ Jag var för lång för henne och jag hade gjort mitt med henne..<3 Men nu är det en lycklig tjej i Västerås som äger Monica & de vann första starten! :)<3 Saknar henne enormt..

Elsa <3

         

Om ni vill se en film på Elsa så får ni kommentera!! :)


Vill bara säga att jag har studiedag idag!! :P hiihii ^^

Vid 2 tid så ska jag ut till Julia och rida med henne (: Elsa & Gullan får vila idag!

haa en braa fredag ! (y)


 

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards