Elithoppare

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

hej på dig ;P

Av Ellinor Malmgren - 12 maj 2011 19:52

Hejsan! ;D


Red Monica o Gullan idag, Mirre fick vila. Med Monica så tränade jag på i traven med skänkelvikningar ;) Det gick faktiskt jättebra :D Hon är inte så bra på det x) Men idag så var hon det :) När jag flyttade undan henne för höger skänkel så gick det inte lika bra i början..men det lossnade sen och det gick hur fint som helst! :) I Galoppen så tränade jag med avsaktningar, längingar, kortningar m.m När jag skulle sakta av henne från galopp till trav så gick det bra när jag saktade av men när jag skulle få upp henne i galopp sen så ville hon inte xD Så jag tog ett spö och då skärpte hon sig direkt!! :D Hon är för rolig hon! ;P Efter det så gick det galant! :D


Red Gullan sen och hon var väldigt pigg! :) I traven så jobbade jag mycket med skänkelvikningar, volter o avsaktingar men mest avsaktingar ;) Ville att hon inte skulle ta upp huvudet när jag skulle sakta av till skritt. I början så gjorde hon det så jobbade jag lite mer med det och sen var det löst! :) Efter det så kunde jag sakta av henne till skritt utan att hon tog upp huvudet :D I galoppen så jobbade jag mycket med avsaktingar där också. Från galopp till skritt :) Det gick väldigt bra :D Hon lyssnar så himla bra nu! :D


Måste äta nu, ses! :)


Några bilder kommer det också från idag! ;D


awwe, finaste, sötaste, goaste, snällaste o underbaraste Monica! :)

  haha, Monicas fina tänder :D       Naawwe, lilla Gullis! :D     Nellie äter krafftfoder, hon tror att hon är en häst! :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Malmgren - 31 oktober 2011 22:27

heej..   www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se   ...

Av Ellinor Malmgren - 31 oktober 2011 22:11

heej <3   har kommit hem från Julle nu :) åkte till henne ca kl. 11.30 och då red vi och lite sånt (: jag red Bowser & Julle red Batte! Vi hoppade lite småstuds & småhinder <3 i slutet hoppade vi ngt skutt barbacka! x) haha <3 vi hoppade...

Av Ellinor Malmgren - 30 oktober 2011 17:15

heej <3   har kommit hem nu efter den långa dagen! :) Hopptränade Elsa & Gullan för Tobias idag! :D Gullan har jag väl inte mkt att säga om.. måste ta nya tag & se hur det går i Dagstorp nästa helg! :) Elsa var helt gudomligt fin <3 All...

Av Ellinor Malmgren - 29 oktober 2011 18:20

heej <3   har kommit hem från Helsingborg nu (: vi gick på väla först & handlade lite kläder ;) jag köpte ngn tjocktröja & ngn vanlig tröja :) köpte även en vinterjacka :D är inte den person som väljer i första hand att gå och handla kläder x)...

Av Ellinor Malmgren - 29 oktober 2011 12:25

heej :)   ska till stan nu och äta lunch & handla lite kläder! :) har ridit Elsa & Gullan (:   mer update sen när jag kommer hem!   haa det braa (yy)   ...

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards