Elithoppare

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

RESULTAT

Av Ellinor Malmgren - 15 maj 2011 19:51

Heej :D


Har varit och tävlat i Flyinge både lördag o söndag! :) Hoppade en LA o RPC med Moncia på lördagen ;) I LA:n så kom jag 5:a :) När jag red mot en kombination så halkade hon i svängen så hon hoppade den stillastående så det var bra att hon hoppade det! :D Hon kan vara lite försiktig om sig ;D I RPC som gick hon jättebra men jag fick ett stopp..kom lite fel på det! ;) På söndagen så hoppade jag en LA och jag kom 3:a! :) Hon gick in på hinderna och bromsade upp väldigt mycket, jag tror att hon inte tyckte om underlaget så mycket..hon brukar inte tycka om gräsbanor! ;)


Med Gullan så hoppade jag en LA+ o RPC! :D I LA+ så kom jag 3:a och hon gick super! :D I RPC:n så var jag nolla i grunden o hon var superfin!! :D I omhoppningen så satsade jag väldigt mycket och det gick jättebra fram tills sista hindret då det var en båge från hindret innan och jag kom snett på det och jag visade inte vilket hinder Gullan skulle hoppa, så hon smet förbi det..;) Annars så ahde jag kanske vunnit! ;P Jag är väldigt sur på mig själv! xP På söndagen så red jag en MSV B, jag fick ett litet pet, annars hade jag kommit 2:a! Red lite fel mot hindret så hon kom lite nära..men hon var superfin i övrigt! :D


Julle var med och hjälpte till så jag följde med henne hem sen :D Jag red Kajsa och Julle red Bowser! :) Kajsa var jätteduktig! :D Julle fotade även någon bild när jag hoppade med Gullis! :D


Fina Gullis! :D

   

Fotade även någon bild på Monica från lördagen efter prisutdelningen! :)


     

 
 
marie

marie

19 maj 2011 14:38

vill me ha häst och hoppa! >.<

http://www.fotochica.blogg.se

Ellinor Malmgren

19 maj 2011 14:43

haha :) ja, jag har haft häst sen jag var 5 år, dem djuren är underbara! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor Malmgren - 31 oktober 2011 22:27

heej..   www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se www.elithoppare.devote.se   ...

Av Ellinor Malmgren - 31 oktober 2011 22:11

heej <3   har kommit hem från Julle nu :) åkte till henne ca kl. 11.30 och då red vi och lite sånt (: jag red Bowser & Julle red Batte! Vi hoppade lite småstuds & småhinder <3 i slutet hoppade vi ngt skutt barbacka! x) haha <3 vi hoppade...

Av Ellinor Malmgren - 30 oktober 2011 17:15

heej <3   har kommit hem nu efter den långa dagen! :) Hopptränade Elsa & Gullan för Tobias idag! :D Gullan har jag väl inte mkt att säga om.. måste ta nya tag & se hur det går i Dagstorp nästa helg! :) Elsa var helt gudomligt fin <3 All...

Av Ellinor Malmgren - 29 oktober 2011 18:20

heej <3   har kommit hem från Helsingborg nu (: vi gick på väla först & handlade lite kläder ;) jag köpte ngn tjocktröja & ngn vanlig tröja :) köpte även en vinterjacka :D är inte den person som väljer i första hand att gå och handla kläder x)...

Av Ellinor Malmgren - 29 oktober 2011 12:25

heej :)   ska till stan nu och äta lunch & handla lite kläder! :) har ridit Elsa & Gullan (:   mer update sen när jag kommer hem!   haa det braa (yy)   ...

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards