Elithoppare

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Ellinor Malmgren - 6 juni 2011 13:05

Hej! :)


Igår kväll kom jag hem från Skogslotten :) Har varit superroligt! :D I fredes hoppade jag en LA med Monica och en LA o en MSV B med Gullan :D Kom 3:a med Monica o 1:a med Gullis i LA:n! :D I MSV B:n fick jag ett stopp och en rivning..jättefint gick hon i övrigt! :) PÅ lördagen hoppade jag en LA med Monica o en MSV B med Gullan ;) I LA:n så fick jag ett stopp, det var en A:0 och jag red på 60 sek och den som vann red på 59 och den som kom 2:a red på 60 sek! Och jag red på 60 sek med ett stopp x) Men kom 3:a! :D i MSV B:n med Gullan så var jag dubbelnolla! :D Hon gick så fint och vann ! <3


I går så hoppade jag en LA med Monica o en MSV B med Gullan ;) I LA:n fick jag en rivning i omhoppningen ;) Kom 3:a med det! :) MSV B:n var jag nolla i grunden och i omhoppnigen hade jag 1 stopp, men jag vann på det!! :D<3


Lite roligt för Moncia hade 3 tredje platser och Gullan hade 3 första platser!


Ska bada nu, ses! :)



Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards