Elithoppare

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Ellinor Malmgren - 8 juni 2011 21:11

heej! :d


har kommit hem från stallet nu, blev en sen kväll ;) Men rolig! :D Åkte först till ridhuset och tittade när Julia o Ida tränade ;D Fotade även någon bild på dem :D Red Monica sen längs bäcken :) Hon var lite trött i början då det var riktigt varmt..;/ När jag galopperade sen så blåste det ju mer så det blev svalare! :D Då blev hon pigg <3


Red Gullis sen på banan ;D Hon var jäättepigg!! Nästan galen, haha x) I galoppen så red jag över bommar och då blev hon väldigt stark och drog iväg. Så jag red på en stor volt och gjorde halt ca 2 gånger i varje volt ;) Efter jag hade gjort det några gånger så lyssnade hon så himla bra så jag slutade då ! :D Hon var helt genomblöt XD


Åkte även sen till Mirre och red han en runda i skogen med Ida! :) Han var skiitpigg! :D Han tyckte att det var såå roligt att få komma ut och sträcka på sig ;D


ska laga makaroner nu, ses! :)


Monkey <3

  Gullis <3  

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards