Elithoppare

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 2 april 2011 15:12

Heejsan   


Har ridit Alfa nu :) Eller jag kom hem för ganska längesedan XD Men jag har inte kunnat blogga för jag och mamma har städat lite, sen har jag gjort pannkakor också    Alfa var superfin idag :)<3 Hon jobbade bra i from och så! :D Monica och Gullan red jag ju inte idag för dem tömkördes ;D Det är så skönt nu så jag och mamma städae lite i stallet och gjorde det fint :) Och så gjorde jag pannkakor till lunch och dem blev jättegoda, men orkade inte äta några alls typ xD Sen har jag och mamma städat lite i huset och så och nu ska jag nog ut och hjälpa mamma i trädgården :D<3 Ska rida Mirrremus sen och sen ska jag sova över med Ida :D<3


Nu taggar jag inför tävlingen i Lund LB o LB+5 med Alfa imorgon!!    Ett lycka till kanske?? :D


Hejdå   


Mirremus :)<3

 

Av Ellinor Malmgren - 2 april 2011 08:23

Heejsan :D


Var uppe ganska tidigt idag, kunde inte sova mer XD Men iaf så har jag gjort en ny header! :) Fast den är typ likadan! Bara att jag har bytat färg till grön :D Hoppas att du tycker den är fin! Du kan vill kommentera vad du tycker om den? :D


Mormor kommer vid halv 10 och då och vi till Alfa och jag ska rida henne :D Och sen flätar jag väl hennes svans och borstar henne riktigt fin inför tävlingen imorgon    Gullan och Monica ska tömköras idag! :)


En bild på mig och Alfa när vi hoppar :D
  

Hejdå (;<3

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards