Elithoppare

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 8 april 2011 19:33

Heejsan :D


Har precis kommit hem från stallet :) Åkte först och red ut Alfa och hon var jättepigg! :D Hon blev ganska svettig XD Men roligt var det! ;) Sen åkte vi till Monica o Gullan och lastade in dem i transporten för dem skulle tömköras :) Gullan var fin sa Erika ch Monica var fin men hade lite egen vilja och så ;) Ska tävla imorgon i Ljungby med Monica o Gullan LA o MSV B :) Så tvättade dem idag :D Monica är ju superskitig som hon alltid är! xD Men ganska ren blev hon, klippte också lite vid ögonen och så :) Gullan är ju inte mycket till att tvätta, hon är ju svart om benen och svansen, det är bra att ha mörka hästar! :D


Ska äta tacos nu :D :D Hejdåå! ;D


2 bilder från SM:et i sommras!

   

Av Ellinor Malmgren - 8 april 2011 11:37

Hejsan :)


Ska äta lunch nu, sen går jag till skolan och ska han spanska 1 timme! :) Har hållt på nu i typ 1 timme med ett inlägg som jag tänkte ha, det handlade om höstar jag har ridti/rider och djur jag har och sånt men så hände någonting så jag är tvungen att göra om allt med det orkar jag inte just nu xD Sen så ska jag ju till skolan om typ 1 timme så..:/ Är vääldigt arg och iritterad just nu på den dumma datan :@


Hjedå..(;

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards