Elithoppare

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 22 april 2011 14:29

Heej ;D


Har kommit hem från stallet nu! :) Red först Alfa på morgonen och då var det riktigt skönt väder ;) Inte för varmt eller kallt! ;D Men sen så började det ju att bli riktigt varmt ;/ Men Alfa var jättepigg iaf! :D Åkte sen till Monica och Gullan och lastade in dem i transporten och åkte till Svedberga kulle! :) Ida var också där så jag red Maja och Ida red Gizmo för Monkey o Gullis skulle bara skrittas lite idag ;)


Maja var jättepigg och hon tyckte att det var skönt att komma ut! :) Hon kändes så liten <3 Tog Monica en liten sväng barbacka och det var flera gånger som jag höll på att ramla av! xD Följde med Ida sen och red Mirremus <3 Det var så längesedan jag red han! Jag har saknat att rida han jättemkt <3 Han har blivit väldigt vit nu :D


Här kommer några bilder på Alfis <3


Alfa <3

  Alfis mule <3        

Hejdåå! :D

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards