Elithoppare

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 11 april 2011 21:10

Heejsan :D


Har varit i stallet nu ;D Eller ja, jag kom hem för en stund sedan, har hunnit äta :D Var väldigt länge i stallet, det var så skönt väder :) Mockade och gjorde det fint i stallet och bara det tog typ 1-2 timmar, eller så kändes det bara som det tog så lång tid xD Och sen red jag ut Monica och hon var jäättepigg! Hon slog bakut och galopperade riktigt fort ;D Sen jobbade jag henne lite i traven på ett fält :) Hon var jättemjuk då :)<3


Sen red jag också ut Gullan :D Hon var skitpigg!! Hon var lite läskig när jag galopperade för jag brukar inte galoppera så mycket ute med henne så när jag skulle fatta galopp så sprang hon iväg lite, men annars var hon superfin! :D


Ska sova nu, eller jag ska först först läsa Godnatt MisterTom! Den är sjukt bra! <3 godnatt :)<3

Av Ellinor Malmgren - 11 april 2011 15:14

Heejsan  


Har nyligen kommit hem från skolan :D På gympan så hade vi det beep-testet och det var jättejobbigt! Kom till nivå 10 och efter det så kändes knappt mina ben xD Mitt mål var iaf att komma över nivå 10! :D Och det gjorde jag ju också :)<3 Sen den sista lektionen så tittade vi klart på filmen 1000 gånger starkare! Den är sjukt bra :)<3 Till filmen fick vi saft och rulltårta som klassen hade gjort! :D


Ska till stallet snart och packa (att jag ska packa vet ni redan men ändån xD) :D hejdåå <3


       

Av Ellinor Malmgren - 11 april 2011 08:08

Heejsan   


Har typ ingeting att göra xD Gick upp kl kvart över sju typ och jag börjar kvart i nio och det tar 2 min för mig att gå till skolan xD Så nu har jag ingeting att göra!! :/ Får väl sitta lite vid datorn eller vid TV:n! =D


Ska packa mer i stallet idag! :D Eller, jag packade inte igår för jag orkade inte.. xD Det känns så kontisgt för det är typ inga täcken man behöver ha med! Det är så skönt med lite värme !! :D<33


Hejdå! :D<3


  Mirre, jag saknar dig <3

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards