Elithoppare

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 5 april 2011 20:13

Heejsan :D


Har varit och ridit nu :D Som jag skrev innan så hopptränade jag Alfa idag :D Det gick superbra! Hoppade bana runt 1 m och det gick jättebra <3 Sen åkte vi snabbt till Monica o Gullan :) Monica vilade idag =) Gullan travade jag först ut på grusvägarna och sen tog jag mycet galopp på banan :) Och hon var superfin! :D Hon var så mjuk och fin, red lite i förvänd galopp och sånt =) Plus så lyssnade hon sjukt bra! =D


Och nu är jag hemma och ska äta och sen ska jag titta på Desperate Housewives! (=

Hejdå !! :D

Av Ellinor Malmgren - 5 april 2011 15:00

Heej :)


Tänkte ha någon slags tävling men jag vet inte vad för någon tävling xD HAr du något förslag? Kommentera om du har något bra förslag! :D Vinnaren får en länk här på bloggen! :)


Ska hoppträna Alfa idag :D Ska bli superskoj som det alltid är


Fina Monica <3

  Fina Gullis <3

 

Hejdå (;

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards