Elithoppare

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 10 april 2011 17:17

heejsan :)


Gör detta inlägget nu om hästar jag rider/ridit och djur jag har/haft! :)


   Nellie

Nellie är min och min brors hund. Hon är en glad och pigg golden retriever :) Hon fyller 9 år den 17 december så hon är ganska gammal men ändån pigg :D Många tror att hon är typ 2 år xD


 

Pajas

Valack

Kanske 1998?

102 cm

Okänd härstamning

Pajas var min första ponny! :) Han köpte vi år 2005 :D En liten shettis med ganska långa ben och inte så tjock :D Är ganska bra på att hoppa :) Hoppade nog ett hinder på 60 cm med han :D Pajas har tävlat lite ponnygalopp :) Han var med på Falsterbo Horse Show och var med i ponnygaloppen där och vann på både lilla o stora banan! :-)


    Michell

Valack

1990

122,2 cm

Okänd härstamning

Micke är världens underbaraste och goaste ponny! :) Han är en riktig sötsak


          Den Deel's Monica

Sto

1991

128 cm

e: Eyarth Harlequin WSB 26592 u: Vardra B Penny WSB 14815

                                                  

            ue: Twyford Matador WSB 2893


Monica är en superfin b-ponny som jag har tävlat med upp till MSV B med vinster o placering :) Har även startat SM 2 gånger. Monica är väldigt pigg oc brukar slå bakut trots att hon är 20 år! :D Eller hon är inte 20 år än för hon fyller faktiskt år den 28 maj :D Hon är en ponny som är väldigt snabb och man kan svänga snävt med henne och rida ganska fort med :D


 

Maurits

Valack

1995

126 cm?

e: Ralph u: Pasja

ue: Yong Winsomes

Morre var en b-ponny som jag red innan. Han var verkligen jättego och jag ville rida han för evigt


        Golden Star

Sto

1998

130 cm

Okänd härstamning

Gullan har en otrolig hoppkapacitet! :) Hon är väldigt bra på att hoppa :D Har tävlat 2 SM och har placeringar och vinster upp till MSV B :D Hon har 3 föl, en tävlar LA o MSV B ;D Gullan blev inriden som 8 åring och bara på 1,5 år från att ha blivit riden ca 10 gånger i sitt liv så tävlade hon MSV B ;)


  Miramis

Valack

2005

126 cm

Okänd härstamning (vad jag vet)

Mirre är en ungponny som jag rider :) Han är väldigt söt och rör sig superfint! Han hoppar också superbra! :D Har tävlat han några LD :) Just nu har han lite vila från hoppningen, saknar att hoppa han! :/


  Alfa

Sto

1997

136 cm

Okänd härstamning

Alfa är en c-ponny som jag rider och tävlar till försäljning :) Alfa är en väldigt pigg ponny och hoppglad är hon också! :D Hon är superrolig att hoppa! Hon är också en väldigt gosig ponny och hon älskar att kela :)<3


Nu har ni fått veta vilka ponnysar jag rider och har ridit och så :D Ska till stallet nu, hejdå :D

Av Ellinor Malmgren - 10 april 2011 09:39

Hej!Är ute och går med hästarna nu! Det är så himla skönt och härligt väder :D Känns som sommar nästan! :)Hejdå <3

Av Ellinor Malmgren - 10 april 2011 08:05

Heejsan =)


Tävlade i Ljungby igår med Gullan o Monica! :D I LA:n så vann jag med Gullan :)<3 Monica fick en rivning på andra hindret för hon kom inte upprikigt :) I MSV B:n så vann jag också med Gullan! :D Hon var så himla fin!! ;D<3


Idag ska jag ta det lugnt och mysa lite och gå ut med hästarna och packa till Grevagården inför nästa helg :D :D <33


Heejdå (;<3


Jag älskar dig <3

    Jag älskar dig <3


Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards