Elithoppare

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 12 april 2011 19:34

heej :)


Har precis kommit hem från stallet! :) Usch vad det blåste och regnade idag!! :( Jag hatar verkligen detta väder! :/ Men hästarna gick bra iaf :D Red Gullan först på hackamore för att hon har börjat att bli lite stark på det raka eggbettet! Hon var vääldigt stark på hackamoret men jag får väl se om hon tycker att det raka eggbettet blir starkare sen ;) Jag tror det iaf!! :D Efter att jag hade ridit Gullan så var jag superblöt! :/ Men jag red Monica också och hon var så himla mjuk <3 Hon är så fin nuförtiden! :D Hoppas att det håller länge nu! :)<3


Sen fick vi skynda oss för jag skulle hoppträna Alfa :D Hon gick jättebra :D Vi tränade typ på ett hinder som stog i mitten av ridhuset och så att man hoppade det från den ena långsidan till den andra och sen var bommarna som var framför och bakom snea så man fick ändån hoppade det lite snett över bommarna men sen måste man hoppa rakt! I slutet så var det jättehögt (det var ett kryss) så om man inte hoppade i mitten av hindret så rev man med benen! :)


Aja, ska äta nu! Och sen blir det Desperete Housewives! Hejdå :)<3

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards