Elithoppare

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 29 april 2011 19:27

Heejsan :D


Jippi!! :D Nu är det fredag! :D<3


Hann inte blogga igår för jag kom hem ganska sent ;) Men jag red Gullan på banan och hon var jättefin i traven men sen i galoppen så blev hon jättepigg så hon typ bara drog :/ Monica skulle jag också rida på banan men så skrittade jag ut henne en bit så då tänkte jag att då kunde jag lika väl forstsätta att rida till Svedberga så jag red dit och tog en liten runda där :) Och det var jättemysigt <3


 Efter det så red jag Mirre på banan och han gick jättebra :) Ganska trött blev han men jag har ju inte ridit han så mkt ;) Byter galopp gör han iaf! Och nästan skänkelvikning :D Så efter det så var klockan kanske 21.00 så sen skulle jag äta o duscha och sen var jag trött och ville sova! :)


Idag så tömkördes Gullan och Monica så jag red inte dem idag ;) Ska nog rida Mirre snart ;D Jag vill gärna det :)<3


Hejdå! :D<3

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards