Elithoppare

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 4 april 2011 20:41

heej :D


Har varit och klippt mig nu och jag blev jättenöjd! :) Klippte luggen lite för den var jääätte lång!! xD Sen klippte jag upp det lite :) Och sne så hade jag ju tränat Monica o Gullan :D Monica gick superbra! Hon var lite jobbig i börjar som hon brukar vara men sen var hon jättefin :) Fick träna lite på skänkelvikning och sånt so jag behöver på Monica :) Gullan var också jättefin :D Men hon var väldigt pigg i början! Hon srang iväg lite ibland för hon blev rädd för ingetting för jag hade inga örontussar i!


Bild på söta & fina Gullis :)<3

  Bild på söta & vackra Monica :)<3

   Bild på söta & fina Gullis igen :)<3

 

Av Ellinor Malmgren - 4 april 2011 18:55

Heej :)


Har ridit Monica och Gullis nu och ska åka och klippa mig nu :D Så bloggar mer sen om hur det gick när jag red och klippte mig sen! (;


Hejdå :)<3

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards