Elithoppare

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Ellinor Malmgren - 6 april 2011 19:51

Heejsan =)


Har varit och ridit Monica o Gullan nu =D Hoppade en liten serie/trekombination med dem idag :D Gick superbra!! Monica red jag i trav först och jobbade henne och hon var jättemjuk och fin =)<3 I galoppen var hon likadan, så mjuk och fin :) Sen hoppade jag serien först på ca 70 cm och sen i slutet låg det på 1 m och hon hoppade det så lätt! :D Hon var så duktig <3


Sen red jag Gullan hon hon var jättepigg! Hon var säkert så pigg för det blåste så mycket idag! Hon var jättefin hon också :) Flyttade henne lite undan för skänklen och så och hon gick superfint =) Sen hoppade jag också den lilla serien med henne :D Så började jag med 70 cm eller vad det var och sen på slutet så låg bakbommen på 105 cm på oxern och kanske frambommen på 1 m och det hoppade hon typ hur lätt som helst! Hon var så fin <3


Och nu är jag hemma och har precis ätit och sen kl. 21.00 så blir det Grey´s Anatomy! :)<3


Hejdå (;<3


Fotade Monica lite innan jag red henne <3

   

 

Av Ellinor Malmgren - 6 april 2011 07:39

Heejsan :)


Ska till skolan snart :) Slutar kl. 15.10 och sen ska jag rida Monica o Gullan! Ska hoppa serien idag, gjorde inte det igår för jag had einte så mycket tid ;)


Följa mina blogg via bloglovin? =)

<a href="Följ">http://www.bloglovin.com/blog/2467595/elithoppare?claim=s7fvs36buc6">Följ min blogg med bloglovin</a>

Presentation


Jag heter Ellinor Malmgren. Följ mitt liv med mina hästar här på denna blogg! ^^

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om att läsa bloggen? =)
 Ja! :D Jag tycker denna blogg är jättebra! Läser varje dag
 Ja :) Den är väl okej, inte den bästa men läser den ganska ofta :)
 Nej, jag tycker inte om denna blogg så mkt. Kan hända att jag läser den någon gång ibland.
 Nej, jag tycker inte alls om denna blogg! Den är såå tradig!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Elithoppare

Ovido - Quiz & Flashcards